Muzyka

niedziela, 9 marca 2014

Prolog

 Znów ten sam sen.Ciemność,nic poza tym.Próbuję się ruszyć,znaleźć wyjście,ale na darmo.Zaczynam panikować.Serce bije mi coraz szybciej,biegnę przed siebie,choć nie widzę wyjścia.Cholernie się boję…I wtedy pojawiają się one.Te błękitne oczy.Nic  poza tym.Są niesamowite,tak wyjątkowo głębokie.Mam wrażenie,że znajduję w nich ukojenie pośród przerażającej nicości.Są równocześnie niepokojące,ale i fascynujące.Do tego stopnia,że nie mogę przestać w nie patrzeć.Nie zastanawia mnie to,że nie widzę reszty ciała i nie rozumiem,dlaczego znajduję w nich ukojenie.Już się nie boję,ten błękit sprawia,że czuję się bezpiecznie.Potem oczy znikają,znów jestem sama.Czuję zimny powiew na moich plecach i jakby czyjąś rękę na moim ramieniu.Chcę się odwrócić i zobaczyć,kim jest ta osoba,ale kiedy się odwracam,widzę tylko ciemną otchłań.Znów zaczynam się bać.Zdaje mi się,że to koniec,że zostanę tu na zawsze...W ostatniej chwili słyszę słowa wypowiedziane do mojego ucha szeptem.
-Inny.
 Śnię o tym samym od dawna,każdej nocy.Nie rozumiem,o co w nim chodzi,ale wierzę,że to wszystko ma jakiś głębszy sens.

-Eli,wstawaj!-usłyszałam głos taty zza drzwi.-Spóźnisz się do szkoły!
 Niechętnie podniosłam się do pozycji siedzącej na moim łóżku i przeczesałam włosy.Zza okna dobiegały mnie pierwsze promyki słońca.Pora wstawać.

**********
No i jest,krótki prolog ode mnie...Może kogoś zachęcę :) Pierwszy rozdział przewiduję na...nawet nie wiem.Ale niedługo! :P

15 komentarzy:

  1. Już mi się podoba :) Tylko jak zakończysz ze umrze zabije xdddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ciekawie się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  3. The Kill w tle... Już Cię lubię! :D
    Zapowiada się fajnie. Moja rada: pisz zdania po spacji, bo brzydko to wygląda, gdy pisze się bez odstępu. A ogółem ciekawie napisane. :)
    Pozdrawiam.

    http://opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama piszę fanfikcję o One Direction, więc mogę zacząć obserwować. Niebieskie oczy.. Czyżby sen fanki ? Hm.. nie sądzę. Duch ? Za mało prawdopodobne.. Miłość ? Prędzej ;3
    Jeżeli chodzi o fanfikcje czy jakiekolwiek opowiadania, to jestem bardzo wymagająca. Po prostu nie czytam byle czego :P Prolog mnie zaintrygował :) Ciemność to najgorsza rzecz świata, sama tragicznie boję się ciemności i wszystkiego co z nią związane.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://diary-of-anna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ! Zapomniałam dodać xd Wygląd bloga nawiązujący do najemniczych niebieskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo już mnie zaciekawiłoo ! Chętnie zaobserwuje bo niewiem jak to się dalej potoczy :) Twój sposób pisania jest świetny taki wciągający :D Zapraszam : http://idealnyangieswiat.blogspot.com/ c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie i bardzo mi się podoba wygląd bloga !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet dobre, tylko taka mała uwaga, po znakach interpunkcyjnych rób spację, bo łatwiej się czyta. Prolog jest ciekawy, potrafisz zbudować napięcie. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;) Zapraszam do mnie :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że przeczytałam z powodu playlisty. Oglądam nagłówek, a tu nagle drugi raz włącza się piosenka, która leci w moich głośnikach. Patrzę, Ed Sheeran - I See Fire. Klikam, żeby zobaczyć kolejne piosenki, a tu 30STM.
    To jest fanfiction? Hmm, w takim przypadku będę wymagająca. Nie lubię czytywać byle czego, więc mogę Cię mocno skrytykować w przyszłości, jeśli któryś z bohaterów stanie się Mery Sue. Prolog niezły chociaż, jak wspomniała już poprzedniczka, po znakach interpunkcyjnych jest spacja!
    Sen jest troszeczkę poplątany, ale takie właśnie lubię :).
    Szablon jest bardzo ładny!
    Osobiście nie lubię 1D, ale cóż... Jeśli dobrze rozwiniesz tą historię, to może dotrwam do końca ;P.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.wilcza-corka.blogspot.com/
    P.S. Mogłabyś informować mnie o nowych notkach w zakładce ,,Jeździec Poczty"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły ten twój komentarz ;) Nie wiem,czemu zdziwiła cię ta playlista.Tak,stereotypowi fani 1D słuchają tylko ich,mówią,że ich "loffciają" i takie tam...ale już dawno nie natknęłam się na taką osobę.Niestety,wielu ludzi przez spotkanie z takim głupawymi fankami spowodowało,że zrazili się nie tylko do chłopaków,ale i całego fandomu.Ja przyznam,że 1D to jedyni wykonawcy pop,jakich słucham,zawze lubiłam 30STM i takie klimaty "abstrakcyjne"-Imagine Dragons czy Bastille.A co do robienia spacji po znakach interpunkcyjnych-nie da się tego zrobić.Po prostu nie umiem pisać z tymi nieszczęsnymi spacjami,nie potrafię.Niestety wiele osób twierdzi,że tak jest nie prawidłowo,ale nie rozumiem tej ideologii.Czy robi się spacje po kropce kiedy pisze się w zeszycie?
      Dziękuję i pozdrawiam x

      Usuń
    2. Playlista naprawdę mnie zdziwiła, ale w pozytywnym sensie :). Zachęciła do przeczytania, a teraz zachęca mnie jeszcze bardziej! Ty chyba naprawdę słuchasz tego, co ja ( no może oprócz 1D xD). Co do tych osób...
      Oj, ja mam niestety bardzo nieprzyjemne spotkania z takimi... Jedna piosenka mi się nie podobała i napisałam o tym, a oni od razu zaczęli mnie wyklinać...
      Co do spacji, robisz je normalnie po wyrazach, więc czemu nie po znakach? W zeszycie też się robi odstęp, to taka spacja, tyle że nie na komputerze :).
      Poza tym naprawdę łatwiej się czyta, gdy są przecinki, bo inaczej wygląda to tak, jakby słowa były splecione :)
      Pozdrawiam
      Idril
      www.wilcza-corka.blogspot.com/

      Usuń
  10. Z tym "inny" to wydaję mi się, że chodziło o to, że te posiadacz niebieskich oczu będzie inny, niż się jej z początku będzie wydawał. Ale to tylko moje przypuszczenia.
    Prolog niezły, zaintygowałaś mnie snem, jestem więc bardzo ciekawa, jak to się wszystko potoczy. Końcówka fajna - taka jakby z innej bajki. Jest bardzo lekka i wykorzystnie równoważników zdań dodaje jej uroku.
    Zapowida się dobrze, więc mam nadzieję - i życzę Ci tego z całego serca - aby tak zostało.
    Jeszcze tu wpadnę, więc pozdrawiam,
    Czarna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz i mam nadzieję,że zostaniesz na dłużej-może jako obserwator,może nie.Zależy mi tylko na tym,by czytelnikom się podobało i niezmiernie cieszą mnie takie słowa pochwały :)

      Usuń
  11. Zostałaś nominowana przez mnie do Liebster Award ;) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie :)
    Wygląd wspaniały i pomysł również :)

    OdpowiedzUsuń